Hoppar utav glädje, bokstavligen.

Jag har haft en helt seriöst bra dag.
Allt verkar ha gått som en dans.

Var och hälsade på hos hopprepen,
fyfan vad jag saknar ungarna.
Så många kramar på en och samma gång har jag inte fått på ett bra tag.
De är så himla underbara.
Jag önskar så att jag hade tid med dem.

Men den tiden har jag inte.
Har knappt tid med de närmaste vännerna.
Och det är dystert.
Och jobbigt.

Men det blir helt enkelt så att man får ta vara på de tillfällena man faktiskt träffas.
Fast det är med svårt.

Men fan, skit samma just nu.
Jag tänker bara tänka på hur oerhört pigg och munter jag varit idag!
Och helgen vart det ju inget större fel på heller ; )

Nu slänger jag mig i sängs!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bea

challe du skrämmer up mig! säg inte så, nu blir jag nervös :S
(om du undrar varför jag tog bort kommentaren är det för att mamma inte ska läsa och bli orolig :P)

2007-11-26 @ 23:26:07
URL: http://onlymebea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0