Fredagen blev

bättre än förväntat :D

Basket träningen var skitrolig,
folk som ville börja och alla var jätteduktiga!

Efter träningen bestämde vi oss för att hyra film,
så jag, Bea och Lina hyrde "Lady in water"
och gick hem till Malin :)

Fast det var nog bara jag som såg hela filmen,
de andra var lite distraherade från och till. ;)

Men den var i alla fall jättebra och annorlunda,
dessutom kunde man inte gissa sig till slutet,
vilket nästan är en grundläggande kriterie för att jag ska tycka en film är super!

Hoppas er fredag var lika trevlig ^^


Nu ska jag hjälpa pappa att "plocka ner julen",
som det så fint heter,
och sen ska jag väl fortsätta plugga..
(kommer bli mycket pluggande i min närmsta framtid.)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0