Här ser man!

Det blir visst ett inlägg till idag,
är riktigt stolt över mig som skrivit tre inlägg på en och samma dag.
Det måste vara något slags rekord!

I alla fall,
det jag skulle nämna var den oerhört spännande handbollsmatchen som nyss visades på tv.
(Sverige - Ungern, 27 - 27)
Ni som missade den får helt enkelt skylla er själva.

För mig var det något utav det bästa jag sett i matchsammanhang på tv på ett bra tag.

Ville nog bara säga det,
börjar få lite vibbar om att min svenska, på ren svenska, suger just nu.

Så godnatt som sagt ..

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag såg andra halvlek, fan vi ledde ju med 4 mål ett tag. Grr!

2008-01-23 @ 01:23:54
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0