Jag ska måla hela världen ..


Som ingen vet
(inte många i vilket fall) så äger jag ett rosa rum.
Och jag vill inte ha ett rosa rum längre.
Punkt slut.

Länge, länge har jag planerat att måla om det.
Sedan föddes idéerna om att jag ville byta rum med lillebror,
för jag menar han behöver faktiskt inte ett så stort rum för han sitter ändå bara vid sin dator,
han behöver inte ett stort rum för att "leka med sina leksaker".
Han behöver inte heller det enda barnrummet som har garderob.
För jag menar, han har då inte lika mycket kläder som jag!

Men nejnej, han ska ha kvar sitt rum. Envis som han är ..

Sedan tänkte jag byta med storasyster, för jag menar hon bor knappt här hemma ändå.
På vardagarna så bor hon på skolan och sen på helgerna så syns hon knappt till här hemma.
Så vad ska hon överhuvudtaget med ett rum till, egentligen?!
Och se vad som hände!

Och jaja! Jag fick hennes rum, och hon fick mitt :)

Så nu har målandet äntligen dragit igång och än så länge ser det finfint ut.
Det kommer slutligen bli tre gråa väggar och en lila fondvägg.
Skitsnyggt, hoppas jag ..
Eller jo, det är klart det blir ^^

Ikväll blir det tacos så nu ska jag hjälpa syster min att förbereda, hacka grönsaker mohahaha!

Hoppas alla får en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Joel

Hehe tackar, och detsamma! Tänker fortsätta läsa din blogg, du skriver bra! :)

2008-01-04 @ 20:00:51
URL: http://joelherko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0