Lätt som en plätt ..?


Imorgon har jag fyra lektioner + håltimme.

Först franska vilket innebär glosförhör,
sedan samhälle vilket innebär ett "Quiz" (med andra ord ett prov) i ekonomi,
efter det kommer historia vilket innebär muntlig redovisning på 5 - 10 minuter om the House of Orange,
sist men inte minst så har jag svenska vilket innebär en diktanalys som ska skrivas  lektionen...

Så sådär ser mina dagar ut för er som undrar ;)

Dessutom, kan ju tilläggas, så kommer förmodligen håltimmen vara fullproppad med pluggeri!

I truly love IB ..

Nu ska jag fortsätta förbereda för den stundande engelska debatten på fredag.
Har fått den stora äran att vara emot att tillåta homosexuella par att gifta sig i svenska kyrkan.
Så det blir till att ljuga för hela slanten!

Godnatt med er som får lägga er nu ^^

Kommentarer
Postat av: Joel

Så nu lär man ungdomar ljuga i skolan också ^^

2008-01-24 @ 16:56:46
URL: http://joelherko.blogg.se
Postat av: Challe

Joel: Jaa, det är faktiskt ett helt eget ämne ;)

2008-01-30 @ 11:08:35
URL: http://silenceisbroken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0