Slut med bloggandet?

Ja ni ser ju själva hur duktig jag är på att vara aktiv här.
Det kommer att bli ett inlägg då och då.
Möjligtvis med flera dagars mellanrum.
Och det funkar inte för att hålla en blogg vid liv.
Inte för att min blogg är så livlig men..

Det är skitsvårt att kombinera skolan med fritiden.
Det känns lite som om jag har världens tråkigaste liv just nu.

Och då försöker man liva upp helgerna istället,
synd bara att man är så jävla trött då,
eller har skolarbete att göra,
så man orkar inte roa sig.

Jag hatar val.
Jag hatar val lika mycket som jag hatar att klaga.
Jag hatar att klaga på grund av mina val.

Så därför slutar jag klaga nu och går och sover istället.

Jag (och ni dessutom) får stå ut med en halvdöd blogg.
För jag ser inget liv i den inom den närmaste framtiden.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0