Sö..*gäspar*..mmm*gäspar*..n? *STOR GÄSP*

Sedärja, nu fick jag ihop världens jobbigaste inläggsrubrik också.
very good work Charlotte ..


Hur som helst..

Jag kan inte förstå varför det ska vara så svårt att somna.
Jag kan lägga mig hur tidigt som helst och vara supertrött,
men ändå ligger jag och vrider och vänder på mig i en till två timmar innan jag och min hjärna slocknar.

För er som undrar så nej, jag brukar inte dricka kaffe innan jag lägger mig.
(har hört att det kan göra så man får svårare att somna)
Faktum är att jag inte druckit en kopp kaffe i hela mitt liv.
Så det kan då verkligen inte vara faktorn för min sega insomning.
(om man nu kan säga insomning?)

Så jag ber er nu om hjälp och rådgivning..
VAD ska jag göra för att somna lättare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0