Dagen har varit

ett dåligt försök till att plugga ..



Jag som hade planer på att plugga idag så jag slipper stressa röven av mig den kommande veckan också, har totalt misslyckats ..
Har försökt mig på att öva till matte nationella på torsdag, men jag fattar inte helt enkelt.
Har testat att skriva ner franska muntliga som jag faktiskt inte vet när redovisningen blir av, men den uppgiften är jätteknäpp så jag vet inte vad jag ska säga?
Och så tänkte jag börja på uppsatsen om AIDS/HIV i Mozambique, men allvarliga samhälleuppsatser är inte min grej.


Jag har städat och vädrat ur sjukdomar ur mitt rum idag också.
Så det är jag nöjd över,
Imorgon tänker jag bli helt frisk.
Eller okej, förkylningen lär väl inte försvinna så lätt ..


Jag hatar att klaga och gnälla.
Så imorgon ska jag plugga, faktiskt.
Efter jag har varit på lillebroderns skola för att hämta hans fysikbok.
Jippie, här ska det mötas en massa gamla lärare på en skola som jag hatar mer än allt annat.


Varför känns det som om det jag skriver här och nu inte hänger ihop?

Tack&Adjö,
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0