Programfel?

Mitt photoshop irriterar sönder mig,
ska jag spara en bild så står det
"Filen kunde inte sparas pga programfel"

Jaha?
Vadå för programfel?
Hur lagar jag det då?

Tror jag har installerat om PS tre gånger, och ändå vill det inte fungera.
Dags att ringa/skicka ett mejl till någon gubbe på Adobe kanske?



Gårdagskvällen tillbringades med systern och hennes vänner på landet.
Det var vårfest som hennes skola anordnade.
Med andra ord så var det fest med skånska bönder, haha det var ganska roligt ändå..

Ikväll blir det också fest,
men eftersom alkoholen tog slut igår,
så blir kvällens roligheter lite lugnare.
Ganska skönt ändå :)


Sommaren är på väg, alla känner det och man blir helt distraherad.
Mina pluggceller är helt avdomnade nu,
känns inte så roligt att ha en massa arbete att göra då.
Sanningen är att det tar inte slut förrän om 3 veckor eller liknande.
Men 3 veckor ska jag väl klara av att stå ut?


Ha en fortsatt skön helg!
/Charlotte

image56
Bild från mitt födelsedagsfirande sommaren 2oo7


Kommentarer
Postat av: tina

skånska bönder kan det bli bättre?! :P Jag menar sån är ju jag :D

2008-05-12 @ 21:49:00
URL: http://glassmaskinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0