Snart så

borde det gå upp ett ljus tycker jag,
men än så länge icke ..


Finns folk som jag stör mig på i omgivningen idag, folk som jag tycker kan hålla käften för evigt.
Finns folk som jag vill träffa idag, folk som jag tycker kan komma hit nu och umgås med mig.
Finns folk som jag vill ha vattenkrig och spela basket med, leka med som om vi var 6 år igen.
Finns folk som jag tycker kan säga direkt hur de vill ha det, vad de vill ha, vem de vill ha.
Finns folk som jag saknar något så inihelvetes mycket just nu.

Jag är i behov av att träffa folk i det fina vädret.


Jag sa till min syster för en vecka sen eller liknande att jag ville bli sjuk,
för då hade hon 40 graders feber och mådde inte så värst bra.
Somliga straffar Gud med detsamma, som man säger ..
Onsdagen var jag inte direkt frisk o kry och febern steg med dagarna som kom.
Feber, huvudvärk, hosta, halsont & förkylning, lite gott & blandat med andra ord.
Men nu är allt så gott som borta!
Bara förkylningen som kommer hänga med ett tag till ^^

Fast nu tycker jag att jag varit sjuk tillräckligt så nu ska jag vara frisk ett bra tag framöver :)


Bloggen är fortfarande lite halvdan, men det får den vara.
Skolan har lugnat ner sig lite nu, men jag är fortfarande stressad.
Kärleken har väl fått lite stötar den senaste tiden, men det är inget jag inte är van vid.
Vännerna är fortfarande söta och rara, men det är väl inte direkt någon överraskning ;)



Nu när man varit här hemma ett tag så saknar jag klassen och Kristianstad,
har i alla fall planerat en comeback på onsdag :)


Ha det bäst vänner & väninnor!
/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0