I was a shadow living a dream

Jag borde inte skriva här mera. Men jag klarar inte av att avsluta allting på internet på samma gång. Så fastän jag har sagt att jag kommer lägga ner bdb och bloggen så behåller jag antagligen båda delarna ett tag till. Vem vet, det blir kanske t.o.m. roligt att blogga igen snart?

Dessutom så har jag världens värsta schema med överdrivet mkt håltimmar, och då kommer jag utan tvekan ladda upp både det ena och det andra här.

Plus att jag har ett behov av att skriva av mig rätt ofta. Både mina egna ord och andras är viktiga för mig. Det håller mig i schack.

Så fastän bloggen inte är besökt av en endaste själ så får den behålla sin funktion som klotterplank för mig. Den har ju trots allt varit en del av mitt liv i flera år nu. Vi har iochförsig dumpat varandra och återförenats från och till, men helt dött har vi inte gjort - ännu :)


Jag vet inte om jag skulle vilja påstå att sommaren o9 har varit en av de allra bästa, men den har inte varit dålig heller! Den har bara varit så som alla andra lov INTE har varit. Helt sjukt upptagen. Ingen rast och ingen ro.

Men jag är faktiskt pepp på att ta mig igenom det här sista året med extra mycket glitter och glam. Det kommer att gå galant och jag är bäst.

Sådär nu har jag fått berömma mig själv tillräckligt, så nu kan jag återgå till mitt extended essay skrivande! (Inlämning nu på onsdag tjohej!) 


Ikväll blir det kärt återseende med Lisa & Lina - den ultimata trion! :)



Follow your dreams                                                             ♥


Peynet - fransk tecknare som har bott i Antibes, Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0