Impossible to stop

Med Lisa Ekdahl i öronen sitter jag återigen i skolans bibliotek. Satt här igår till 18.40 och i förrigår till 18.00, och ja det är bara jag här. Tillochmed så jag kan ha varit själv kvar på hela skolan igår. Mysko tanke. Helt tomma och mörka korridorer.. Var lite rädd att larmet skulle sätta igång innan jag kommit ut så jag skyndade långsamt så att säga.

Men ändå sitter jag här igen. Denna gången med folk omkring mig, kanske lite fööör mycket folk. Folkskygg som jag är  ;) Men uppsatsen ska bli klar och den ska bli klar idag. Därmed basta.

Hoppas inte hungern kommer snart bara. Lär den göra dock. Slut på klagerierna. Nu är det Josh Groban i öronen istället. Han är positiv han. Kan jag tänka mig.

Bjuder på en bild på söta My - en släkting :)
Bjuder också på en Ekdahl-låt!

Pussen                                ♥




Dom band som binder mig här 
Ska jag långsamt lösa upp
Då jag vet att jag gjorde allt jag kan
Ger jag mig rätten att ge upp



Det blir aldrig bättre
Vi kommer aldrig närmre
Vi är aldrig starkare
Än vår svagaste punkt
Kedjan är svag
Då länkarna felar
Och bojen runt foten väger tungt
Jag vill aldrig va något tung för dig
Som hindrar dig från att resa dig upp
Dom band som binder mig här
Ska jag långsamt lösa upp
Jag vill inte snärja eller binda dig
Även om du säger att jag får
Nej, jag vill bara kyssa dig på munnen
Och säga tack för allt innan jag går

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lisa Ekdahl är bra hon :)

2009-08-25 @ 22:00:50
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0