One or two reminders

Är inte på sova-humör om sanningen ska fram. Detta trots att ögonen verkligen vill gå och dö i en säng. Det tillåts tyvärr inte än. Bara en liten stund till. Och då har jag egentligen inte direkt något annat än sova att göra .. (Oj så fel grammatisk den sista meningen blev men hej vem pallar egentligen?)

Imorgon har jag ju lovat mig själv att plugga. Så vill helst inte att denna dagen ska ta slut. Fastän den rent tekniskt sett redan är slut. Det är tisdagen den 29:e och klockan är mycket. Eller lite - det beror på hur man ser det. Himla sjukt vilka dryga inlägg jag gör här. Bara meningslöst pladder och tankar i virrvarr - en bricbrac som jag tror det heter på franska.. Tjoho, hjärnan har redan ställt in sig på franska. Kanske ska läsa lite istället för att kladda här?

Här är en
låt som jag ska lyssna mer på imorgon:

 

Det var påminnelse till mig själv nummer ett.

 

Nummer två är att bestämma mig fort som fasen ifall jag ska impulsfärga tillbaka mig till den blonda sidan av världen. Och i samband med det flörta med pappa om han vill vara ekonomiskt stöd i mina planer. För jag undviker gärna att vara orange i huvet till nyår. Känns inte lockande alls. Då är jag hellre grå-brun-gul-grön som nu. Okej jag överdriver lite. Men helst blond. Väldigt mycket helst till och med ..

 

Påminnelse nummer tre är att verkligen få något gjort då imorgon alltså. Inte riktigt en påminnelse kanske. Men väl en uppmaning om inte ett hot. Haha det börjar bli så sent så jag hotar mig själv. Underbart.

 

Alltså blir det sängen och med mig tar jag konung Davids älskade Bat Seba - kul roman det där. Verkligen.

Och ett litet tillägg: på nåt sjukt vänster så stormtrivs jag i ditt sällskap. Konstigt ändå att det inte funkar. Eller funkade. Jag måste vara riktigt äckligt komplicerad. Eller för smart för mitt eget bästa?

 

Tjolahej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0