Sentimentalitet jag vet

 

Idag har det varit mycket Frankrike och allmänt de resor jag gjort i mitt liv i huvudet - miss it

 

 

 

Nu snart, efter jag har dammsugit mitt rum, ska jag och Lina ut på promenad och sen hem för att baka chokladbollar! Dagen har annars mest bestått av att jag städat smått och fått ordning på saker o ting i rummet - efter att familjen låtit en ligga i sängen och halvsova fram till klockan halv 2 så är det det enda man orkar med. Men nu har jag alltså tagit tag i dagen och klockan är endast 18 så det känns helt okej. Morgondagen blir däremot lite mer uppstyrd i form av besöka staden med Lisa & Annie och sen handledarkurs med far på kvällen. På tisdag tänker jag ta tag i skolarbete. Jag måste känna att jag gör någonting! Men men pluggandet är ju en del av mitt liv också, så lika bra att intala sig själv att allt går och att det inte är så fruktansvärt jobbigt :)

 

À bientôt darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0