Sniff snörvel sniff

Åkte hem idag till Asarum. Kände det behövdes på grund av huvudvärk och förkylning. Jag vet, det är inte synd om mig. Men jag orkade bara inte tillbringa dagarna i sängen i en mörk lägenhet utan att äta något. För det är det enda som händer då jag är sjuk i Kstad - det enda jag har möjlighet att göra dessutom. Och så blir iallafall inte jag frisk.

Så jag trotsade
Carina och åkte hem. Hon ville väl inte direkt att jag skulle strunta i att åka hem, hon tyckte mer att jag skulle ta en tablett och komma till skolan imorgon ändå. Men nej, det blir ingen skola imorgon heller. Vilket lär innebära att jag struntar i fredag också - för det känns bara sjukt att betala tåget dit för att sedan betala tåget direkt hem igen.

Behöver verkligen
vara frisk i helgen då det är Bokia som gäller :) vill inte jobba och må halvtaskigt ..


What else?
Absolut ingenting. Det rullar bara på mot jul och nyår. Eller ångar är nog ett bättre ord. Alternativt rusar. För jävligt snabbt går det. Och hade jag fått önska hade det varit jullov redan nu. Ska bli najs trots att jag måste plugga röven av mig.

Vet inte varför jag uppdaterar idag, mitt huvud snurrar så jag yrar bara ihop allting känns det som.


Och jag borde inte prata med dig, det blir som om jag uppmuntrar dig - inte smart. (eller kanske er, borde jag säga)
Skärp mig. Nu. Don't loose it.

Okej.
Tack för idag!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0