Je ne suis pas ta chose

Här sitter jag igen mitt i natten och funderar samtidigt som fransk musik strömmar nästintill ljudlöst ut ur högtalaren. Jag borde gått och lagt mig för länge sen, det vet jag så väl, men jag fortsätter att gå emot mig själv lite smått. Det är min grej för tillfället är jag rädd för.

Imorgon tänker jag sy klart min klänning och fixa lite här så den nya headern dyker upp. Roliga saker faktiskt, så jag hoppas inte jag sover bort halva dagen. I och för sig så går det inte, för halv 3 måste jag vara redo för att åka iväg och jobba litegrann, blir toppentoppen om jag bara är på humör så att säga..

Alltså är jag en smart flicka som går och sover nu.
Så får det bli helt enkelt 

Här kommer slutligen en bild ifrån förra IB-festen då jag var lilla My :)


Bonne nuit!                                                   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0