Last night I dreamt of San Pedro

Nu snurrar tankarna runt och runt igen. Så som det inte skulle göra denna gången. Jag kanske inte riktigt är jag ännu. Eller så. I alla fall så har jag 3 veckor i Frankrike då jag har annat att fundera på istället. Vilket känns bra. Får helt enkelt bara köra på den kommande veckan. Det som händer det sker.

Idag har jag sytt, packat, funderat och solat. Nu pluggar jag faktiskt lite, känns skönt. Fast jag hela tiden har i bakhuvudet allt det där andra som jag måste plugga på. Också. Det är sommarlov men det verkar aldrig ta slut. Men det gäller att komma ihåg att det är sista året så det är bara till att tuta och köra. Det är nu eller aldrig så lika bra att ge sig fan på att göra det bra. Hoppas bara att hälsan kan hålla sig på den goda sidan. Sjukdomar har jag varken tid eller ork till. 

Nog talat om skolan.
Jag har solklåda och ja det kliar fruktansvärt. Bara till smörja sig och önska att de går över snabbt.

Om några dagar träffas släkten igen och jag längtar längtar längtar!
Och så fyller jag äntligen 18 år!


Det blir bra. Jag vet det innerst inne. Så jag kör på den inställningen. Det blir bra. End of story.




Gil Elvgren is my new favorite :)




Make love to me baby till we ain't strangers anymore                         ♥





Kommentarer
Postat av: Jonna

Wohoo, du fyller ju 18 snart ja :) Vilket datum är det nu igen? <3

2009-06-28 @ 19:33:35
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0