Looking good

Sådärja, ny header och allt! Har rotat runt lite bland alla koder så jag vet inte riktigt vad jag har gjort, säkerligen något som ser ut som hejkomochhjälpmig men det får gå för stunden :) Jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med nu.. Om en timme åker jag tillbaka till Ringamåla för fortsatt jobbande på festivalen där. Jag och Anna fixar i köket med kaffe och mat, så det är inga svåra saker. Däremot hade det varit olidligt tradigt om inte Anna hade varit med mig. 

Sjukt trist väder ute. Vi vill ha sommar och sol, eller hur?
Okej jag är uttråkad, mitt liv har nog aldrig varit såhär händelselöst helt ärligt.
Så på lördag tänker jag ändra på det - har jag nämnt att min snygge dansk dyker upp? ;)
Och för en gångs skull har jag mer alkohol än jag behöver. Bra eller dåligt? Ja det återstår att se..



Nej nu måste jag äta något så att jag inte blir hungrig så fort jag kommer upp dit, för jag kan inte gå och äta hela tiden det funkar inte så. Haha jag åt nyss frukost. Fan jag måste verkligen sluta äta, man kan tro att jag är gravid eller liknande!


Adiosen                                            ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, är det någon slags festival i Ringamåla? :) Har jag missat något kanske..

2009-06-11 @ 22:56:12
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/
Postat av: Challe

Jonna: Du har inte missat nåt speciellt kan jag lova. Det var två konserter om dagen i kyrkan, allt från opera till jazz och så hade Blekinge hantverksförening utställningar och sånt i skolan :) väldigt trevligt och mysigt tyckte jag, fast väldigt lite folk. Grejen med festivalen är att Ringamåla inte ska dö ut. En god tanke tycker jag :)

2009-06-21 @ 16:54:14
URL: http://silenceisbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0