Mitt i natten

och jag får den goda idén att påbörja en ny header
yes, så bra jag kan vara ibland!



Imorgon åker jag ner till Åhus för att påbörja min klänning
såå himla snygg kommer den bli 
ja ni anar inte dess somriga underbarhet
(inte jag heller just nu, men det växer fram var så säkra!)


ohnej ..
pappa sover visst inte
vilket betyder att han snart släpar mig i sängs såvida han nu inte somnar väldigt snabbt igen
vilket vi hoppas, för jag är inte så trött ännu..



Hem igen på onsdag som gäller för sen ska jag jobba i Ringamåla på kvällen och fyra dagar fram
jag missar min skolavslutning - vilket jag kan leva med




Pussen                                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0