Sommaren tog fart

och mitt bloggande dog ut

Det är sånt som händer i vanlig ordning. Får väl se om jag rycker upp mig nu inom en snar framtid. Kanske, kanske inte.. Det har inte hänt så mycket under den första veckan på sommarlovet samtidigt som det faktiskt har hänt en del. Ah, jag älskar att motsäga mig själv! Ska jag börja berätta kortfattat från sista dagen jag jobbade i Ringamåla kanske - kvällen då vi firade Signe - kvällen då jag på alla lyckliga sätt och vis skulle återförenas med min snygge dansk. Ja, men nej. Så blev det inte det minsta. Pratade kanske 10 min med Christopher och det vi diskuterade var skola och slutprov. Ni ser, ungefär det förhållandet fick vi och ett tu tre sa han att han var tvungen att gå till någon annan, kramade mig och gick iväg. 

Kvällen tog en vändning men trevligt hade jag ändå. Hans förlust och jag var inte på humör för att kämpa heller. Det fick vara som det var helt enkelt.

Dagen efter åkte jag hem (söndag) och så mycket mer hann inte hända just den dagen.

Måndag sedan och första jobbdagen på Bokia. Mmmmmjau så roligt det var! Och är fortfarande! Helt sjukt egentligen, nu är det bara två veckor kvar för mig att jobba där och dagarna går så snabbt så det är inte klokt..

Nog talat om Bokia - det är förträffligt and that's it :)
Förra fredagen var det midsommar:
Försov mig - vaknade av Linas sms att de nu stod utanför mitt hus för att köra in till jobbet
Så det blev stress på med kläder, i med linser och två äpplen från kylen innan jag rusade ut till bilen
Tur att jobbdagen bara varade till 13, annars hade jag dött av hunger ..
Så efter jobb åkte jag hem, duschade och lite så och sen dök Cattes vänner upp
Vi åt mat och jordgubbar innan vi for in till Sara
Lekar, musik, dans kring midsommarstång och kyssar

Mer får ni inte veta ;)

Igår var det allmän tadetlugntdag. GIck en runda på kvällen precis efter världens ösregn och luften har aldrig varit renare jag lovar! Efter min promenad gick jag hem till Lina och vi diskuterade midsommarens händelser innan hennes B kom och plockade upp henne barasådär. Jag gick hem och fortsatte vila.
Idag sov jag för länge. Hatar att sova så mycket, egentligen. Iallafall så har jag varit hemma ensam den största delen av dagen. Snart kommer alla hem och vi kör in till stan för att äta på Vägga rökeri. Mums är väl allt jag har att säga om det.


Nu har jag skrivit för mycket så jag avslutar här.
Får väl se vad denna veckan har för spännande att bjuda på.
Jag önskar mig väldigt mycket iallafall :)

Puss på er                                                        ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0