Den 6:e var månad är alltid annorlunda

Klockan tickar nu sakta iväg mot 16
Hade gärna sett att den inte var mer än 12
Sätter mig på ett tåg tillbaka till Kstad lite efter 19
Fest hos prinsessan Signe senare vid 21
Sova hos fröken Fjälkinge under nattens resterande timmar

Blir en bra kväll detta
När jag väl fått tummen ur röven och börjat fixa och dona så att säga


Ikväll super jag i alla fall in våren!
Tyvärr så dyker inte min snygge dansk upp
Men jag får roa mig utan honom helt enkelt ;)

Trevlig kväll på er


(Jag börjar slarva med frukost och lunch nu, men det är ingenting jag kommer erkänna ..
Hur kommer det då gå när jag flyttar hemifrån nästa månad?)


Kommentarer
Postat av: cath

Haha nu har du iaf en snokande syster på din blogg ;D tack så hiimla mycket för min present den kommer alltid att hänga runt min hals! (L)

2009-03-09 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0