Jag ljög

tydligen när jag sa att jag skulle vara borta från bloggen i mer än en vecka
för ju mer jag tänker på att jag inte hinner skriva här, desto mer skriver jag
snacka om dålig självdisciplin,.,

På tal om självdisciplin!
jag har lyckats få iväg en av de 3 sakerna som jag måste skicka senast imorgon
och det känns som om jag måste få iväg de ikväll, för imorgon efter jag slutat så måste jag springa några ärenden på stan, sen möta en teres i biblioteket för att svara på lite frågor om varför jag valt att studera i just Kstad och så vill jag faktiskt hinna se lite av IB-fotbollsturnering
problemet är att jag inte vet när resten av familjen hämtar upp mig här, så jag vet inte hur mycket tid jag har på mig att göra allt det där
dock så slutar jag 10.10 fick jag höra idag, så det ska nog ordna sig

Jag hungrar ihjäl men kan inte få för mig att gå hem förrän jag skickat iväg labb rapporten
Jag bara måste få iväg den från min hjärna

För att riktigt förklara how deep down in the mud jag är, så vill jag berätta att jag starkt funderar på att svänga inom McDonalds för att köpa glass
MEN
1.) jag äter inte glass (normalt sett)
2.) jag har sedan en tid tillbaka skaffat mig en tro att jag är laktosintolerant, alltså - jag äter inte glass
3.) jag har trots allt inte råd att lägga pengar på sånt jag EGENTLIGEN inte vill ha

Men det vore gott, det vore det ....


Har jag förresten nämnt att jag sitter helt ensam i sockerbiten?
Skulle inte förvåna mig ifall jag var helt ensam i hela skolan ,.

Iallafall, nu innan jag flummar iväg
så måste jag återgå till min mer seriösa sysselsättning
jag måste bli färdig
punkt slut.



Gud vad skönt med sommar sen och annan stimulans såsom jobb på Bokia
praise the Lord
ungefär :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Newgren

och inte jobb på bokia med vilka som helst ;) utan med moi! ^^ <3

2009-05-21 @ 13:04:51
URL: http://newgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0