Saturday night fever

Nu ska jag försöka klippa och klistra ihop ett fint kort hade jag tänkt
(snacka om att undvika pluggandet så mkt som möjligt)
men med tanke på 18-årshallabaloot ikväll så känns det som en godkänd sysselsättning iallafall :)


Gårdagskvällen blev inte som jag tänkt mig, den blev bättre!
jag och Lisa åkte bussen in till stan och in till Simons lägenhet
där blev vi tvungna att städa undan alla kartonger och frigolit
(han har nyss flyttat in..)
och sen gick vi och handlade för att sedan sätta igång med maten
efter några timmar kom Simon och Timmie kom hem från deras IKEA-vistelse
så det blev mat, poker och diskussioner i allmänhet


Imorse steg jag upp alldeles för tidigt för att åka med mamma mot Kstad lite efter 8
sprang inom lägenheten för att plocka ihop smink och sånt som jag inte fick med mig i tisdags
sen ut på stan för att fixa ihop hela min Lilla My outfit till den kommande IB-festen!
så vid 1 var jag hemma igen och har sen dess inte gjort något nyttigt alls


Låt mig säga såhär:
allt som har med skolan att göra är tillfälligt ur funktion


Nu ska jag som sagt försöka klistra ihop ett vackert kort
låt oss hoppas att min kreativitet är på gott humör
idag är dessutom ännu en dag med dubbel middag!
får helt enkelt hoppa över en eller två middagar i veckan för att komma i balans igen
(eller inte..)


Lycklig lördag!
Adiosen                      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0