Att bli med dator

var inte så lätt som jag trodde!

Tack och lov för att den slutade tjuta och skräna efter att jag suttit vid den en timme eller något. Men så när jag väl stängt av den och gått och lagt mig då börjar samma ljud igen! Håller på i kanske 20 sek i hög ton. Slut. Paus en timme och så samma sak en gång till. Vad är problemet?! Har knappt fått någon sömn inatt pga den, och knappt någon sömn i helgen heller eftersom det inte direkt gick att sova ut om morgnarna med en Eric som springer runt utanför.

Bäbisen slår dock datorn - med hästlängder.


Dagens första lektion om drygt 10 minuter - engelska så inget jobbigt direkt. Efter det lunch och sen i rask takt TOK, psykologiundersökning, matte och sist skolfotografering. Ingen lång dag men knappt några raster heller..


Längtar redan efter helg igen!

Kisses                                                            ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0