Fucking freezing

Glöm bort hur jag klagade över att det var kallt här hemma förra helgen. Denna helgen är det om möjligt ännu kallare! Vi verkar inte ha ett enda element som fungerar .. Så här vandrar jag omkring med dubbla strumpor, tjocka byxor och två långärmade tröjor. Det är inte najs alls.

Lite senare i eftermiddag kommer Natashan till mig. Blir antagligen bara en chillig kväll med film och kakor :) OCH en öppen brasa och filtar - så vi inte dör.

Vädret ute kunde ju varit bättre också, blåsigt och regnigt och antagligen kallare än här inne. Hurrburr nej tack. Då stannar jag hellre inne för här blåser det iallafall inte.

Nog klagat över allt idag.

Jag kämpar vidare med mitt liv. Fått reda ut en del nu så jag hoppas på att det inte dyker upp något jag måste kämpa med eller mot, igen. Stabilitet känns som en god sak att sikta på. Det och lite självförtroende.

Nu ska jag se hur systerns hår blev (färgade det innan) och sen så blir det kanske att jag är lite duktig och läser i Un sac de billes. Får se hur smart jag är denna dag.

Hurrburr som sagt, hoppas ni har värme hos er!


Pussen                                                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0