I think we're alone now

Så äntligen har jag fått internet till lägenheten, vilket betyder att jag är internetkontaktbar även på vardagar! Kanske hinner jag vara lite extra aktiv här - kanske inte. Bloggen börjar bli tunnare och tunnare nu, men denna gången känns det som en bra sak; jag har saker och ting för mig så blogga hinns inte med.

Iallafall, det känns skönt med internet. Punkt slut.

Helgen har varit
finfin. Fredagen allmänt stressig då man inte hinner mer än innanför dörren hemma förrän man får sätta igång att plocka ihop i huset och rummet för att det en halvtimme senare dyker upp släkt. Ja just det. Vi lagade ju maten också. Men det gör mig ingenting för jag var hemma och fick umgås med släkten.

Lördagen däremot
blev en gnutta vildare. Vi firade mor och bror innan jag och systern åkte in till Timo för fotboll och Åktobeerfest. Fotbollen ska vi inte prata om men kvällen var hur som helst festlig!

Söndag idag och
ja, här sitter jag då i soffan och tänker lägga mig. Om jag somnar är en annan femma med tanke på kaffet jag drack innan, men om jag bara öppnar min franska bok så slocknar jag alldeles säkert!

Veckan ser rätt lugn ut om man går efter almanackan, men har massa grejer i bakhuvudet som inte står med där. Skolfotografering först och främst imorgon.



Fy vilket äckligt tråkigt inlägg.
Förlåt mig.
Nästa gång berättar jag något roligare jag lovar!



Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0