I väntan på dagens första och enda lektion

så sitter jag här i biblioteket.

Inte så värst spännande nej, men det duger. Har ju dödat min dator där hemma IGEN så nu är det internetet här som gäller på nytt. Snart franska på schemat fram tills halv 5, sen hem för att göra klart labbrapporten. Imorgon är det bio och middag med syster och bror som gäller och sen sover vi alla tre hos mig här i Kstad :) Ska bli riktigt najs!

På lördag är det äntligen reunion med språkresegruppen, vilket betyder att jag får träffa Cassandra, Noor och Tekla igen med flera! Tjoho helt enkelt :)

Snart höstlov också. Det ser alltså ljust ut! (trots mörkret som kryper fram allt tidigare utomhus) Men jag älskar hööösten så det är också lugnt.

Gud så positiv och kaffespeedad jag är.
Måste andas mellan bokstäverna tror jag.
Haha lättare sagt än gjort tydligen.

Nej förlåt. Ännu ett sjukt meningslöst inlägg. Men ja det händer inte så mycket mer. Jag bara pinnar på i vanlig ordning och försöker skoja till det då och då. Tränar gym gör jag det med. Två gånger den här veckan. Jag borde få medalj. Eller icke.

Nu avrundar jag för den här dagen!
Förhoppningsvis får min datatekniska lillebror ordning på datorn i lägenheten och då kanske det dyker upp en liten resumé av bion och syskonkvällen imorgon!


Ha en trevlig torsdag!

Pussen
                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0