För att stilla mitt begär yttepyttelite ..

Jag, Natasha och Hannah tänker slå ihop oss och beställa från Forever21 (kan vara min nya favoritsida) eftersom frakten till Sverige är så kusligt dyr.

Anledningen till att jag skriver ett trist inlägg om detta är så att jag själv minns lite av sakerna jag intresserat mig för. Känns som ett smidigt sätt att lägga upp en jag-vill-ha-dessa-saker-lista här ;)



plånbok - Groovy Flower Canvas Wallet


armband - Mixed Charms String Bracelet


kjol - Satin Flirt Skirt


kjol 2 - Tiered Tull Skirt


kjol 3 - Satin Trim Mesh Skirt


Hmm. Är det bara jag eller är de där kjolarna fruktansvärt likadana?



Nej nu ska jag vara nyttig! (ju mer jag säger det desto mindre får jag gjort ..)


Tjolahej                                          ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0