This ought to be the end of one thing and the beginning of another

Denna veckan har varit en höjdarvecka, utan tvekan. Nästa vecka blir svårare att ta sig igenom. Måndag-torsdag är totalt sjuka på alla sätt och vis. Men jag klarar det, det vet jag. Nästa helg är än så länge helt tom, tror inte det blir nåt festande - då mer kanske cupcakefest med Natashan. Vem vet!

Har levt denna helgen i mitt kusligt kalla rum. Det måste dra ifrån fönstrena eller något för här är hemskt kallt. Tänkte iallafall dra tillbaka till Kstad lite tidigare än vanligt idag, känner att det nog behövs för att jag ska lyckas med allt arbete som måste göras innan morgondagen. Kanske träna lite på gymmet också om jag känner att där finns lite tid över!

Studentmössautprovning på torsdag dessutom! Herrejissanes vad det ska börja i tid, studentpasset är ju dessutom redan inköpt.. Mmmm ge mig studentdag nuuu!

Men innan studenten väntar exams och innan exams väntar en massa studerande dag och natt. Det är då och inte nu som jag dumpar mitt sociala liv. Då är det bara till att acceptera faktumet att jag inte kan ta mig tid fastän jag hade velat.


Men det är då - Nu är nu!


Ska se om jag får tag på Lina så vi hinner ses en kort stund innan det är dags för middag och sen tågfärd! Förvänta er inget blogginlägg förrän nästa helg, tror inte jag hinner med att sitta vid internet i skolan under veckan, där finns för mycket annat "viktigare" att göra ..


Trevlig vecka alltså!

Don't play it safe                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0