Today's a day when everything is seemingly still but where it's a total chaos in reality

Jag vet att det är sånt man inte ska skryta och tjata och hålla på med för det är så jävla drygt att lyssna på, MEN idag är jag så jäkla snygg så det är inte klokt! Synd att det bara är jag och bror min som får uppleva mig ;)

Dagen blev inte som jag tänkt mig direkt, men lika bra att åka med händelserna och ta det där andra imorgon istället. Ikväll bär det alltså av till Kiaby och balklänningsprovande och sen hem till lägenheten efter det. Resten av lovet består av plugg, en runda till gymmet med Natashan, möte om examsmiddagen på Banken och Malmö. Det är i stort sett det som sker.

Idag njuter jag bara av att jag lyckats ge mig själv ytterligare en dag av frihet så nu ska jag se One Tree Hill!

Puss





Det som gör mig glad är att jag vet att det är du som går miste om något och inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0