Here we go again

Är åter i min känslomässiga bergochdalbana och det jag hela tiden får till nåt svårt är egentligen superlätt. Varför kan inte min hjärna förstå det? Dèja vu-upplevelse dessutom, vilket gör att jag jämför fram och tillbaka. Utan att komma fram till om det är bra eller dåligt.

Otippat
ja. Men det är ju sånt jag älskar.. Eller?

Jag vill sluta fundera. Jag måste sluta fundera. För annars gör jag om samma sak en gång till.

"Ville bara säga att denna fredagen kunde man inte ha utnyttjat mkt bättre" - jag och hans doft går nu och sover. För att sova på saken. Kan inte skada i vilket fall. Nej jag kan inte släppa denna. Jag är bara dum som ens tänker tanken.


Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jonna

Svar: Det var Danish som tog den på oss när vi var ute en gång och jag bad honom skicka den till mig :) Så jag har den på datorn, du kanske vill ha den med?

2010-01-03 @ 17:52:05
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/
Postat av: Jonna

Svar: Då skickar jag den till dig nästa gång vi är inne på msn samtidigt :)

2010-01-04 @ 17:38:53
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0