Rocket science

Idag tänkte jag upplysa er och mig om att jag har inte pojkvän. Så då har vi rett ut det direkt. Hade kunnat ägna ett helt inlägg om stress idag känner jag, och det bara för att jag inte är det minsta stressad just nu. Okej lite, eftersom jag nyss märkte att jag ska med tåget om mindre än en timme. Men i skolväg och annat runtomkring så är det stressfritt. Dock så går det i vågor hela tiden och idag orkar jag nog bara inte vara stressad - är trött och seg istället.

Det blir inget längre inlägg denna helgen, utan väldigt kort och koncist med ovanligt många bilder istället!

Hade en mysig
fredag hos Lisa med henne och Simon, och i och med det så har hela helgen bara blivit väldigt lugn och fin. Till och med festen hos Timo igår (som var rolig och fartfylld) kändes lugn och fin. På det bästa sättet då såklart.

Så här bjuder
jag på några små godbitar från förra lördagen då det var middag hos Lisa och sen Compa, men även från gårdagens hattparty :)

Fire away!


Lördag 9/1

 

 

 

 

Hattparty 16/1

 

 

 

 

 


 

 

 

Denna underbara bilden på Tina får avrunda!

Stort TACK till alla som gjort dessa helgerna kalasbra :)

 

Nu har jag ett train to catch, möjligen kommer jag inte hem alls nästa helg för ska till Hässleholm och umgås med Cassandra på fredagen och så Signe med flera på lördagen (vilket innebär att jag inte kommer till Khamn) och så fick jag höra att vi ska ner till farmor och farfar helgen därpå.. Så det blir hej Khamn nästa gång den 5 februari!

 

Kärlek

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0