I'll hook you up with some poetry

Jag vågar påstå att det är sönderdiskuterat. Trasat i småbitar av mig själv och ingen annan. Det är överanalyserat och undermedvetet. Men det försvinner inte ändå. Så nu gäller det bara för mig att bestämma om jag ska lämna det en gång för alla eller om jag tar tag i det gör något åt det och blir av med det. Förhoppningsvis för alltid. Dock så hoppas här ingenting för mycket. Det har jag gjort så många gånger förr.


Imorgon blir det packa till Sthlmshelgen med mamma. Det blir tårta hos Natashan för att fira Lisa och för att träffa Emma för första gången - då vi fyra ska resa till Magaluf i slutet av maaaaj :) Och så slutar vi kvällen på Mingel! Som alla andra i Karlshamns omnejd födda början av 90tal förmodligen tänkt också.

Det kommer att bli den perfekta sista-kvällen-ute-innan-exams det är jag säker på!

Sen är det som sagt buss mot Sthlm med mamma på fredag och så hemåt igen tisdag. Kristianstad och biologiplugg tisdag - fredag och sen fira Catte med lite släkt lördag - söndag. Sedan tillbaka till Kristianstad måndag efter tandläkarbesök.


Förutom matterevision med
Emil&Eric så ser sedan almanackan tom ut. Vilket visserligen bara är en illusion då det egentligen borde stå PLUGGATILLEXAMS på alla dagar fram till den 4e maj - men en sådan planering kan man lätt hålla i huvudet!

Tiden kommer gå så äckligt snabbt nu ska ni se. Och så vips så är det sommar och sol och student! :)


Den uppdateringen får räcka för tillfället. Hoppas er påsk blir utan pynt men med en massa mys!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0